16 maj 2009

Helt utslagen...


...känner jag mig nu. 23 mil på hojen. Lite dåligt med maten och vattnet, men efter en liten tupplur, ett stort glas vatten, ett riktigt varmt bad med efterföljande dusch, lite i magen och en ipren så börjar jag likna en människa igen.

Det var den längsta turen jag kört hittills. Vi var nio hojar som körde från Göteborg vid tio, sedan ner till Kungsbacka, Fjärås, Åsa, Idala, Seatons kulle (hissnande utsikt), Skene, Kinna, Seglora, Hyssna (fika), Sätila, Fjärås, Kungsbacka, Lindome, en liten sväng inom mina föräldrar och sedan hemma vid halv sex.


När vi var nästan hemma möttes vi av KAOSET..... Det har varit Göteborgsvarvet idag. Jag tror det är världen största halvmarathon och det var bilar högt och lågt och folk körde kors och tvärs och med stor tveksamhet och helt utan att tänka på trafiken runt om kring.

Skönt att vara hemma igen. Nu blir det pizza och melodifestival. Inte för att jag tycker det är så värst bra, men det är en tradition och en väldigt bra ursäkt att bjuda hem ett par kompisar på ett glas under VÄLDIGT avslappnade former. Jag tycker dock att Malenas låt är väldigt bra och jag hoppas ju på en topp tio placering i alla fall.

5 kommentarer:

fale artut sa...

Ser ju härligt ut! Vilken upplevelse! Ha en skön kväll!

Rosenvante sa...

Härligt och mysigt med sådan gemensam hobby som gör att man även får se en massa nya och fina ställen. Hoppas kvällen blir trevlig också.

Elisabeth sa...

Va' grönt det var där! Och så fint det hörtes ut med långtur. Njut av kvällen!

mc-chick sa...

HÄRLIGT!!

MammaPuhStickar sa...

Kul att vara ett gäng som åker sådär.