22 april 2009

Ny utmaning

Jag har blivit utmanad av Anne på Landet. Utmaningen är att berätta om sin barndom. Anne har gjort det så fint med bilder från sin barndom och jag vill inte vara sämre. Därför blir det ingen berättelse ikväll utan jag ska leta fram lite bilder och scanna in dessa innan jag sätter ihop något. Kan dröja en vecka sklle jag tro. Jag kommer ju inte att vara hemma i helgen och alla bilder finns hemma hos mna föräldrar. Läs gärna Annes berättelse och minns er egen. Man tänker för sällan på den tiden.

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Vilken tur att du kan hämta foton vid dina föräldrar. Jag fick en tavla av min mamma idag där hon klippt ur mig ur alla foton när jag var liten så jag har nog inga kvar att hämta vid henne. Visst var det kul att få tavlan men jag hade nog velat ha de få kort som var i stället, men så är livet.