22 januari 2012

Award och filten går frammåt...

Jag har fått en utmärkelse :-)

Från Marita kommer den och motiveringen: Ännu en superduktig spinnerska (ja, ni hör att jag är imponerad av det :) ) och har dessutom fin-fina Maine Cooner!

Med utmärkelsen kommer uppdraget att skicka den vidare till fem favoritbloggar. Det är svårt när utmärkelsen varit runt en stund, så i min hjärna blir det genast dubletter (Cecilias Handarbetskorg, Rosenvante...) vilket är bra för då blir det lite lättare att välja bara fem...
Awarden går idag vidare till följande..

AnJa för underbara bilder och en stor skopa humor.

Elisabeth som även om hon inte hinner blogga så ofta ändå alltid finns där med uppmuntran och stöd.

Ulla-Bella som lyster upp tillvaron genom flitigt kommenterande.


Bohusstickan som aldrig ger upp.
Stickhjälpen - Sist men inte minst dessa underbara människor som gör så mkt gott och som påminner oss om att ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

Nu ska jag bara in och överlämna utmärkelsen också.


Till sist - Senaste bilden på filten...


Här är precis första rutan på rad 5 klar och man kan tydligt se hur det kommer att bli
Entrelac/flätstickning/näverstickning - kalla det vad ni vill - men det är beroendeframkallande kan jag lova...

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Tack för omnämnandet! :-D

Beroendet stavas "bara en ruta till" i mitt fall, det är svårt att lägga ifrån sig när varje ruta går så fort och blir så fin!

Rosenvante sa...

Säger också tack. :)

AnJa sa...

Tack snälla för awarden! Håller just på att blogga mitt krokningsprojekt så titta in om en stund :-) Ja, beroendeframkallande är bara förnamnet!

Anonym sa...

Tack för fina awarden :)
Maria / Stickhjälpen