31 maj 2011

Ny lägenhet del 1

Lite före och efter bilder...
(tagna med mobil men är värda att klicka på ändå...)

Lila fondvägg - inget för mig...

Jag valde en ljust grågrön färg istället.


Väggen ut mot köket var tidigare vit, men nu fick den bli grågrön den med...


Det är mer jobb än man kan tro att måla... speciellt det där omständiga förarbetet - täcka, tvätta, torka innan man ens kan börja med första lagret. Och så har jag läsrt mig att man inte ska snåla med färg på rullen - tacket fick jag måla tre gånger innan jag blev nöjd...

Nästa gång kommer lite möblerade bilder.

Måste säga att bloggers nya inläggsredigerare är behändig och smartare än innan... 

Ps. Nu har jag konstaterat att det bara är min egen blogg i kombination med den egna datorn som jag inte kan kommentera på... Mycket märkligt...

1 kommentar: