31 maj 2011

Jag kom på det....

Nu kan jag kommentera på mig själv hemma också... Jag ändrade en inställning - under fliken kommentarer valde jag pop-up fönster istället för inbäddad... Löste inte alla problemen, men jag kan kommentera hos mig själv nu.

Jag kom på det för att jag suttit och skickat kommentarer en stund nu och helt plötsligt när jag kom till Rosenvante så gick det inte och hon har liksom jag den inbäddade varianten - den fungerar tydligen inte i mitt operativsystem (Linux Ubuntu)...

Så till er som har svårt att kommentera eller vill underlätta för andra att kommentera - byt till pop-up fönster...

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för tipset, ska fixa det genast.

Men så mycket det hänt vid dig. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet och så fint du gör. Vi har ju bara gjort mitt rum och jag tyckte det var helt nog med det, ont i målararmen hade jag över en vecka efter.

Cecilia sa...

Jag vet inte hur jag har det, har ändrat fram och tillbaka men det ska kollas upp. Bra tips, tack!

Jag tycker nog att dotterns katt ser förfärlig ut, som ett spöke! Jag gillar stadiga katter med lång päls, så hon spelar liksom i fel liga, utseendemässigt men hon är så rar och stollig och tillgiven så jag klarar nästan inte av att vara på arbetet med tanke på att hon är ensam hemma... :-)